NLFR

Platform over interieur- & exterieurschrijnwerk
Onstuitbare opmars van werkbladen in keramiek
Mee met de laatste trends: Atlas Concorde Marvel Travertine, verkrijgbaar in drie tinten, telkens Cross cut of Vein cut. (Beeld: Atlas Concorde)

Onstuitbare opmars van werkbladen in keramiek

De onstuitbare opmars van keramiek in de keuken en badkamer zet zich onverminderd door. Dat weten ze ook bij Interieurstudio Hoskens, een ambitieus familiebedrijf met heel mooie realisaties op het palmares. Brio Group verenigt steevast gedreven interieurbouwers zoals Interieurstudio Hoskens met de meest vakkundige lokale steenverwerkers en innovatieve fabrikanten van keramiek zoals Atlas Concorde. Vier belangrijke schakels die hier samenkomen met één gemeenschappelijk doel: de tevreden eindklant.

Interieurstudio Hoskens in Beerse, geapprecieerde Brio-partner gespecialiseerd in maatwerk. (Beeld: Interieurstudio Hoskens)

De ‘delighted customer’, die eindklant wiens verwachtingen niet alleen worden ingevuld maar het liefst zelfs overtroffen. Daar draait het om. Daarbij is elke schakel die uiteindelijk leidt tot het kwalitatief eindproduct uiteraard van belang. “Dit resultaat behaal je alleen met de juiste partners, met een sterk netwerk waarop je kan vertrouwen”, gaat Peter Vanthienen van Brio Group van start. “Dat netwerk willen we onze partners bieden. Door krachten te bundelen, creëren we meerwaarde op elk niveau. Een voorbeeld? Bedreven interieurbouwers kwalitatief keramisch materiaal aanbieden en matchen met de meest vakkundige steenverwerkers. Daarnaast kunnen we onze partners als groep op verschillende manieren ondersteunen. Wij bieden hen toegevoegde waarde waar het kan, op maat van hun specifieke behoeftes: van aankoopvoordelen en groepdeals tot opleidingen en marketingondersteuning.”

Niet alleen particulieren, maar ook aannemers en architecten vinden hun weg naar Interieurstudio Hoskens. (Beeld: Interieurstudio Hoskens)

Referentie op vlak van keramiek

Brio Group en Atlas Concorde, dat klikt! We kennen Atlas Concorde als specialist in hoogwaardige keramiek die, net als Brio Group, kwaliteit en innovatie hoog in het vaandel draagt. Dat keramiek zowel voor keukenwerkbladen, badkamerwastafels alsook andere oppervlakken de laatste jaren aan een sterke opmars bezig is, behoeft geen twijfel. In deze opkomende markt profileert Atlas Concorde zich als bewezen en betrouwbare partner en als een van de meest toegewijde bedrijven in de keramische industrie wereldwijd. In die zin neemt het Italiaanse bedrijf ook zijn rol op als innovator. Recent nog sleepte het label drie Red Dot Awards in de wacht. Een wel zeer ruime waaier aan natuursteen- en andere decors en kleuren laten een verregaande mate van personalisatie van de keuken, badkamer en andere interieurprojecten toe. Omdat elke schakel telt, kunnen de interieurbouwers een beroep doen op een van de Brio approved natuursteenverwerkers, eveneens gespecialiseerd in keramiek, die kwaliteit en service garanderen en een groot aantal platen en decors in voorraad hebben.

Atlas Concorde keramiek met marmerdessin stijlvol toegepast in een keukenrealisatie van Interieurstudio Hoskens. (Beeld: Interieurstudio Hoskens)

Hoogwaardig maatwerk uit eigen atelier

Een van de gevestigde keuken- en interieurbouwers die overtuigd is van keramiek en de Atlas Concorde producten, is Interieurstudio Hoskens uit Beerse. “Het aandeel van keramiek wat betreft de werkbladen bedraagt vandaag toch al een goede vijftig procent en neemt verder toe. Vooral de hittebestendigheid, samen met de hoogwaardige esthetiek, overtuigt de klanten”, zegt zaakvoerder Steven Vervoort. Keramiek leent zich bovendien tot luxueuze realisaties met grote visuele impact. Steven: “Zo is het mogelijk om de platen in open boek te plaatsen, waarbij ze gespiegeld aan elkaar geplaatst worden. In nauwe samenspraak met de klant, eventueel de architect en de natuursteenverwerker komen we tot de mooiste realisaties.” Interieurstudio Hoskens, een familiebedrijf met 22 vaste medewerkers en gespecialiseerd in maatwerk uit eigen atelier, bestaat al meer dan 46 jaar en is sinds een vijftal jaar Brio-partner. “Deel uitmaken van het netwerk opent deuren”, aldus Steven. “We maken kennis met partners die ons verder kunnen versterken.” Samen sterker, samen beter: een Leitmotiv waar elke dag aan gewerkt wordt.     ■

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

Details