NLFR

Platform over interieur- & exterieurschrijnwerk
Helemaal in het nieuw
De nieuwe website van Brio, overzichtelijk en handig in gebruik op alle toestellen.

Helemaal in het nieuw

Communiceren met klanten en partners, online en offline visibiliteit, de organisatie van leuke acties en events. Het zijn belangrijke pijlers binnen de marketingstrategie van Brio. Met een nieuwe website en huisstijl timmert Brio verder aan de weg.

We kennen Brio als een bruisende B2B onestopshop voor keukens, badkamers en totale interieurinrichting. “Wij streven naar een diepgaand engagement tussen zelfstandige vakspecialisten, leveranciers en klanten”, schetst Peter Vanthienen van Brio. “We kennen een sterke groei en die willen we uiteraard blijven verderzetten. Onze nieuwe website en dito huisstijl, uitgewerkt samen met onze communicatiepartner InterMedia, passen perfect in ons Brio-verhaal.”

Brio en communicatiepartner InterMedia staan klaar om een concept op maat uit te werken voor de Brio-partners.

Expertise op maat

Het is niet iedereen gegeven, sterke groeicijfers voorleggen in (economisch) moeilijkere tijden. Brio presteert dit wel en klokt vandaag af op 130 partners die dag in dag uit genieten van het aanbod, de expertise en de service van de groep. “Het gaat inderdaad om meer dan de producten alleen”, bevestigt Vanthienen. “We werken steeds een pakket op maat van onze partners uit, met daarbij ook de mogelijkheid om een beroep te doen op de professionele marketing- en communicatieondersteuning van InterMedia. Net als wij kunnen onze partners hen inschakelen voor een samenwerking op maat. Wij bekijken dan met InterMedia alle mogelijkheden.”

Fris, elegant, stijlvol

InterMedia speelde snel in op de vragen van Brio. Frisse ideeën qua bedrijfsvisie en communicatie werden vertaald in een nieuw jasje voor de B2B-website van Brio. Ook de huisstijl kon niet ontbreken. “We hadden een stijlvolle en elegante uitstraling voor ogen”, verklaart Vanthienen. “InterMedia werkte dit zeer doeltreffend uit. Het resultaat mag gezien worden. Voorlopig kreeg enkel onze B2B-website een opfrisbeurt maar de website van ons Briolabel en ook het logo zullen snel volgen. Het team van InterMedia zal ook die taak op zich nemen.”

Mooie banners in de nieuwe huisstijl.

Samen sterker, samen beter

Een overzichtelijke website begint met een duidelijke landingspagina die vertelt wie Brio is en waar ze voor staan. Via handige tabbladen komt de geïnteresseerde surfer snel uit daar waar hij of zij moet zijn. Brio Collection vertelt meer over het brede aanbod van meer dan 100 keuken-, badkamer- en interieurmerken waaruit een persoonlijke selectie gemaakt kan worden. Dat Brio deel uitmaakt van de overkoepelende Connect+ Group (met onder meer Exellent, Selexion en Expert) en dus mee kunnen genieten van het voorraadplatform E.C.K. staat hier duidelijk uitgelegd. Het tabblad Briolabel vertelt meer over de kwaliteitsgarantie die Brio biedt. “Interieurbouwers waar wij volledig achter staan, krijgen dit label”, legt Vanthienen uit. “Kwalitatieve materialen, topservice en bovenal een uniek design zijn dan gegarandeerd. Consumenten die bij een interieurbouwer komen en dit label zien kunnen dus op hun beide oren slapen.” Marketing en communicatie en de mogelijkheden die Brio hierrond biedt, komen aan bod in het tabblad Brio Branding terwijl Brio Academy de verzamelplaats is voor alle opleidingen en workshops. “Zoek gerust een opleiding of workshop in onze eventkalender”, nodigt Vanthienen uit. “Hopelijk tot binnenkort!”    

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

Details