Platform voor de interieurbouwbranche
Sectornieuws

De Heer Jan Dossche – President USFloors International over de COREtec® Roadshows :

“Iedereen super enthousiast en vol lof en zeker voor herhaling vatbaar ! “

HyperFocal: 0

26 november 2020 Leestijd 3 minuten

Deel dit artikel

Van juli tot oktober heeft COREtec® in diverse landen COREtec® Roadshows georganiseerd bij de klanten nav de introductie van COREtec® STONE  : op de parking, op de stoep, in het atelier, in de showroom, in het magazjn,… je kon het zo gek niet bedenken …

Ook in Nederland en België werden de COREtec® Roadshows zeer goed onthaald en er is een grote vraag naar meer van dat bij de COREtec® verkooppunten.

Het Belang van een fysieke winkel : “Kijk, niemand loopt zo maar een vloerenwinkel binnen om even rond te kijken of de laatste collecties te bewonderen, hij of zij gebruikt hun vrije tijd liever anders dus, elke bezoeker komt met een vraag – gemiddeld kopen wij 3 keer een vloerbedekking in ons actieve leven – en die vraag verschilt naargelang de toepassing. Het is aan de specialist in de winkel om de klant die vloeren oplossing aan te bieden die het best bij de wens aansluit. Vandaar dat U nooit een premium product als COREtec® in een doe-het-zelf zaak zal vinden. De klant zijn of haar interieur bepalende behoefte omzetten in realiteit vergt vakmanschap én veel verbruikt saliva van de vloeren professional!”

Zijn consumentenbeurzen en vakbeurzen in de toekomst nog belangrijk voor COREtec® en zo ja waarom ? “Beurzen zijn als het ware vensters op de wereld, de ideale gelegenheid om het beste van zichzelf te tonen voor medewerkers, partners en prospects. Uiteraard versterkt dit zowel de publieke kennis van het product als de merkbekendheid.”

COREtec®  verkooppunten zijn heel belangrijk :  “De toegevoegde waarde voor onze COREtec® BtoB klanten is dat zij een premium product kunnen verdelen dat qua constructie, afmeting, esthetiek en textuur elke consument aanspreekt. Ondersteund door een reward winning marketing en perfecte service – 72h leverings garantie in heel Europa – gekoppeld aan het grootste aanbod in decoren en kleuren – momenteel 208 vloeren in voorraad met diverse matching afwerkingsprofielen, bieden we onze geselecteerde klanten het snelst groeiend vloeren merk! Een uitgekiende en streng nageleefde prijsstructuur laat toe dat COREtec® dealers naast een sterk verhoogde verkoop op een veel hoger resultaat mogen rekenen!”

Nieuwsbrief

Meld u aan om nieuws & updates te ontvangen.

louwers mediagroep
  • GWW-BE

    Grond/Weg/Waterbouw

    Platform over infrastructuur, ruimtelijke inrichting, civiele- en openbare werken

    Naar website
  • IA

    Industrial Automation

    Platform over productie- en procesautomatisering

    Naar website
  • LP

    Lumenpro

    Platform over licht en verlichting

    Naar website
  • MTV

    Metaalvak

    Platform voor de metaalverwerkende industrie

    Naar website
  • Recyclepro

    Recyclepro

    Platform over de gehele recyclingstroom

    Naar website
  • CLW

    Construire la Wallonie

    Plateforme pour le bâtiment, génie civil et infrastructures

    Naar website
  • Greenpro

    Greenpro

    Platform voor de tuin- en groenprofessional

    Naar website
  • KB

    Keukenbouw

    Platform over design en techniek in de keukenbranche

    Naar website
  • Bouwmat

    Bouwmat

    Platform over bouwmaterieel & bouwmachines

    Naar website
  • BAVL

    Bouwen aan Vlaanderen

    Platform voor de bouw

    Naar website
  • ArchiComm-BE

    ArchiComm

    Platform over architectuur, interieur- & landschapsarchitectuur

    Naar website
0%