NLFR

Platform over interieur- & exterieurschrijnwerk
Nieuw premiummerk van designprofielen

Nieuw premiummerk van designprofielen

Een nieuwe strategie en visie. Die belichaamt NMC met het nieuwe eigen premiummerk Noël & Marquet. De Belgische fabrikant van designprofielen zet met het nieuwe merk een grote stap van louter fabrikant naar inspirerende pionier.

Met bijna 70 jaar ervaring heeft NMC er al een ganse evolutie opzitten. Het bedrijf groeide van verkoper van huishoudproducten tot internationale sterkhouder in de sector van synthetische schuimstoffen. In de jaren 50 richtten Gert Noël en Raymond Marquet de firma Noël Marquet & Cie op, het startschot voor de ontwikkeling en productie van decoratieproducten. Vandaag ligt de focus meer dan ooit op design en innovatie, in de vorm van producten voor complete interieurinrichting.

Traditie en moderniteit

De typerende zin voor vernieuwing en decennia aan knowhow komen nu dus samen in het nieuwe premiummerk Noël & Marquet. “We zijn ervan overtuigd dat onze klanten innovatieve inspirators en adviseurs nodig hebben“, zegt Roger Aussems, Business Unit Manager. “Met Noël & Marquet wil NMC bijdragen tot een gevoel van aangenaam wonen tussen de eigen vier muren. Het verbindt dit met de belofte altijd een stap verder te staan en zo meerwaarde te creëren voor zijn klanten.“

Architecten en designers werkten enkele ideeën uit als voorbeeld.
(Beeld: Stephan Offermann Photography)

 

De nieuwe claim “Create unique living spaces“ onderstreept de toekomstige nieuwe richting en moet voor de ambachtsman zowel een aanmoediging als een oproep betekenen. De ‘Noël & Marquet – Design Elements’ laten toe om unieke woon- en leefruimtes te creëren waarin mensen zich goed voelen. Ze openen de deur naar een nieuwe wereld van creatief ruimtelijk design.

Laat je inspireren

Met de designelementen van Noël & Marquet krijg je als het ware een volledige toolbox om je creativiteit de vrije loop te laten. Nood aan inspiratie? Daarvoor schakelde NMC architecten en designers in. Zij werken enkele ideeën uit als voorbeeld. “De eerste vijf inspirerende concepten werden al op onze beursstand gepresenteerd”, aldus Aussems. “De bedoeling is dat er elk jaar enkele nieuwe volgen.”

De producten zijn gesorteerd volgens hun toepassingsgebied: plafond, wand, vloer en producten met meerwaarde. Zo vind je gemakkelijker je weg in het omvangrijke assortiment. En zo kan je aan elke stijl, eis en smaak beantwoorden. Of het nu modern, klassieke, tijdloos of minimalistisch is, zowel in een private als professionele context.   

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

Details