Brio bruist in heel wat opzichten. Vooreerst is er de ‘bruisende spirit’ en ambitie van deze aankoopgroep voor interieurbouwers en totaalinrichters om verder te groeien. Niet alleen het aantal aangesloten partners maar ook de aangeboden producten – met naast sanitaire en keukentoestellen ondertussen ook tal van aanverwante producten – en diensten blijven toenemen. Daarnaast is ‘Brio bruist’ ook de naam van het networking event met het oog op informeren, inspireren en connecteren. Wedden dat er ook een bruisend drankje geserveerd wordt?
Samenkomen kan weer! Brio Group laat er geen gras over groeien en organiseert weer volop opleidingen en events. Zo staat er op 20 en 21 oktober een networking event op stapel in de Brio Concept Store in Herentals waarbij de partners – ondertussen een 130-tal – kunnen kennismaken met de laatste producten en ondersteunende diensten.
Als interieurbouwer wil je je concentreren op je vak. Tegelijk is het belangrijk om steeds mee te zijn met de laatste trends, producten en hun technische specificaties. Bovendien kan je vandaag niet meer buiten professionele on- en offline marketing, waardoor je je activiteit en bedrijf als een sterk merk in de markt zet. Als aankoopgroepering biedt Brio Group niet alleen scherpe aankoopvoorwaarden voor keuken- en sanitaire toestellen en aanverwante items, bovendien kan je op een uitstekende dienstverlening rekenen. Diverse partners doen al een beroep op de ondersteunende diensten van InterMedia, sinds enkele maanden Brio Approved communicatiepartner. Van brochure tot volledige huisstijl, van online advertenties tot website, zelfs een compleet gepersonaliseerd communicatieplan op maat van de concrete behoeften behoort tot de mogelijkheden.
Als Brio-partner kun je in je communicatie bovendien uitpakken met het Briolabel, een keurmerk dat garant staat voor echt vakmanschap door onafhankelijke interieurspecialisten. Onder de noemer ‘diensten’ vallen uiteraard eveneens de Brio-opleidingen, ook met technische insteek. Brio legt zijn oor te luisteren bij de partners en polst naar de behoefte. Een opleidingsaanbod afgestemd op de concrete noden.
Tijdens het ‘Brio bruist’-event kunnen de partners uiteraard niet alleen kennismaken met de diensten – waaronder trouwens ook nog de laatste designsoftware – maar ook en zelfs vooral met het gestaag groeiend productaanbod. Het accent ligt onder meer op een aantal ‘slimme’ oplossingen, met naast intelligente ovens, koelkasten en wasmachines ook het nieuwe app-gestuurde Smart Water System van Unito. Naast de all-in-one Infinity keukenkraan – die alle watersoorten combineert – is er ook de Lava waterkraan en Sparkle bruiswaterkraan die de naam van het event ‘Brio bruist’ alle eer aandoet.
Het is een feit: de multifunctionele kraan maakt steeds vaker deel uit van de standaarduitrusting van de betere keuken. In de badkamer wint dan weer de wc met douchefunctie aan belang. Ook dit gamma wordt toegelicht op het event. Net zoals de wijnklimaatkasten die keuken en woonruimte verbinden en inspelen op de door corona toegenomen hang naar huiselijk comfort. Het event wil informeren en inspireren. Ook wetenswaardig: de Brio Collection met aanverwante interieurobjecten en -producten, waaronder een high selectie tafels, stoelen en sinds kort ook tegels, werd verder aangevuld. Dit maakt van Brio Group steeds meer een onestopshop voor de veeleisende interieurbouwer en ondernemer, op zoek naar kwaliteit en full service.