NLFR

Platform over interieur- & exterieurschrijnwerk
Het worden drukke jaren voor Caryn Communication in 2023 en 2024 op gebied van advertising en sportmarketing van interieur en bouwgerelateerde merken

Het worden drukke jaren voor Caryn Communication in 2023 en 2024 op gebied van advertising en sportmarketing van interieur en bouwgerelateerde merken

Sinds 2014 is Philiep Caryn aan een geweldige opmars bezig met zijn eigen bedrijf en merk Caryn Communication. Na 5 jaar op de marketingafdeling van Deceuninck en 20 jaar advertising en communicatie bij het enige bekende internationale merk van vloerbekleding en wereldspeler Quick-Step vond Philiep Caryn het in 2014 tijd om een eigen weg te gaan behandelen. En wat voor een  ! Ondertussen is Caryn Communication actief in 14 Europese landen.

Caryn Communication bestaat uit 2 belangrijke pijlers : Enerzijds de advertising en communicatie van voornamelijk Interieur – en bouwgerelateerde bedrijven in 14 Europese landen. Daartussen gerenommeerde nationale en internationale merken zoals bijvoorbeeld Detremmerie, Triplaco – Beveka, Benjamin Moore, USFloors – COREtec®, Print Acoustics,Terrafina, YEPP, Parador, Lignodur, Rockfon, Deceuninck, LoCra, Trendy Decor, Slegers Interiors, VDS Vloeren, ,James, Todus, …

 Anderzijds ook het sportmarketingverhaal met nationaal en internationaal voetbal (JPL – Premier League – Eredivisie; League 1, CL) en nationaal en internationaal wegwielrennen. Daarbij ook nog sinds kort het sterk in opmars zijnde basketbal en de NFL wedstrijden in Europa zoals in Engeland (Wembley Londen) en in Duitsland (Allianz Arena Munchen). Het zoeken van sponsoren voor diverse sporten, organisaties en clubs alsmede de sportactivatie daarvan in diverse Europese landen en het bekijken van VIP hospitality mogelijkheden vragen redelijk wat voorafgaande voorbereidingen en monden dan meestal ook uit in lange termijnprojecten.

Caryn Communication heeft al 25 jaar ervaring met de Tour de France. Sinds 1998 is Philiep Caryn een vertrouwd gezicht in het Tourpeleton. Philiep Caryn : “De Tour de France edities 2023 en 2024 beloven topevents te worden.De maand juli waarin de TdF georganiseerd wordt is meestal al een voltreffer qua weer. Als de VIP genodigden de zon zien, worden ze heel enthousiast en beleven ze met de koersmeestal een van de leukste dagen van hun leven. De beleving is heel intenst omdat de wielrenners heel dicht bij het volk staan. Een wielrenner is zeer goed benaderbaar in vergelijking met voetballers of F1 piloten. In Parijs nav de slotetappe, hebben we in de voorbije 24 jaar slechts 1 x slecht weer gehad. Meestal is het zonnig en om en bij de 25 graden. Neem daarbij nog de vele evetns die ASO orgnaiseert en de vele goede mogelijkheden qua hotels en restaurants in Parijs en menig VIP genodigde spreekt er jaren later nog over. Ik kom regelmatig mensen tegen die met ons mee geweest zijn naar de TdF. Het is onvoorstelbaar met welke passie en enthousiasme zij daar over spreken, soms zelfs na meer dan 20 jaar … Dat zegt toch iets over de beleving van een dergelijk groots sportevent. Vergeet niet dat de Tour de France het 3de grootste sportevent is ter wereld na de Olympische Spelen en het WK Voetbal. Mensen van over gans de wereld volgen het spektakel. Voor wielersponsors is de TdF de belangrijkste wielerwedstrijd met wereldwijde return. De media activatie campagnes tijdens de Tour zijn dan ook van enorm belang voor sponsoren en de resultaten van de activatie in de diverse internationale media zijn dan ook navenant. 70 % van de return in wielersponsoring wordt behaald door deelname aan de Ronde van Frankrijk en de daaraan gekoppelde activatie.”

Ook het WK Wielrennen in  Glasgow in Augustus 2023 en het EK Voetbal in  Juni 2024 in gastland Duitsland zijn belangrijke afspraken. De Olympische Spelen die doorgaan in Parijs van 26 juli tem 11 augustus 2024 zijn de kers op de taart in de komende 2 jaren evenals de Champions League finales op Wembley in Londen en in de Allianz Arena in Munchen. Mogelijks komt daar na 2025 ook nog een Grand Depart van de Tour de France in Rotterdam bij. Nederland kennende wordt dit ook terug een topper op sportief vlak en in sportmarketing termen.

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

Details